Ferien del 1: Sverige og København

søndag 7. august 2016

Campinglivet = fellesvaskeri. Og "Lost City"-badeland i Ørebro.

Jeg tenkte selvfølgelig jeg skulle dele ferien med dere i år også - og siden vi har vært på ferie i over en måned og rundtom i Europa så må jeg dele det opp i flere innlegg. Som jeg har skrevet i andre innlegg så startet vi på fotballturnering i Piteå før vi kjørte videre til Ørebro i Sør-Sverige. Der var vi i nesten en uke før vi dro videre til København.

Hytten parkert for en hel uke alene i København mens vi dro med fly til Paris.

Vi kom til København og fikk overnattet en natt før vi dro inn til sentrum noen timer før flyet vårt gikk til Paris.

Vi rakk å kjøpe noen leker før vi dro videre til flyplassen.

Hilde fikk kjøpt seg kjole som hun skal bruke neste helg når hun er brudepike. Vi har slitt litt med å finne kjole så det var veldig greit når den kom i boks der. Men vi måtte da ta den med på Paristur i en uke før vi kom tilbake til bobilen hvor den var trygg igjen.

Vi flyr med litefly til Paris - uææææ.

Og så ble vi hentet av privatsjåfør i Paris. Da rakk vi å komme oss til hotellet og fikk sett kveldshowet i Disneyland før vi la oss.